Více než 40.000 produktů skladem
Navíc u nás vždy najdete jen reálné fotky produktů, žádné ilustrační snímky nepoužíváme.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 1.500,- Kč a dodání v rámci České republiky neplatíte poštovné.
Tradice a osobní přístup
Fungujeme už od roku 2012 a zákazníkům se opravdu věnujeme. Neváhejte se s čímkoliv ozvat.
Záznamová služba
Na základě poptávky se vám pokusíme zajistit i zboží, které aktuálně není v nabídce.
Rady pro obchodníky, jak vyjednávat se zákazníkem a jak se cvičit v prodejních dovednostech.Autorka vychází ze své mnohaleté praxe v tomto oboru a v jednotlivých kapitolách systematicky probírá všechny potřebné kroky důležité pro obchodní jednání, včetně znalosti psychologie mezilidské komunikace. Upozorňuje čtenáře nejen na hlavní cíl - získat zákazníka, ale i na řadu drobných a zdánlivě podružných okolností, které mohou výrazně přispět ke zdaru jednání. Knížka je stylizována formou přívětivých rad; důležité pojmy jsou graficky zvýrazněny.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Osobní rozvoj a styl |
|---|---|
| Autor: | Věra Bělohlávková |
| Stav: | Pěkný |
| Vydání: | 1 |
| Místo vydání: | Brno |
| Nakladatel: | Computer Press |
| Rok vydání: | 2003 |
| Počet stran: | 95 |
| Vazba: | Měkká |
| ISBN: | 80-251-0033-2 |