Kniha je určena: manažerům a vedoucím pracovníkům obchodníkům ale i těm, k jejichž pracovní náplni patří častá komunikace s druhými osobami Poskytuje výběr základních dovedností, které musí brilantně ovládat každý řídící pracovník, ať je to: plánování definování hlavního cíle, vymezení dílčích cílů nebo např. i stanovení osobní vize, její rozpracování na dílčí úseky řízení pověření pracovníků k vykonání úkolů a jejich kontrola organizování porad řádná příprava, program porady, včasný začátek, vedení diskuse motivování lidí tj. jaký systém odměn a trestů zvolit, jak si budovat důvěru a úctu, jakou úlohu hraje participace a osobní příklad vedoucího jednání se zákazníkem principy vyjednávání, maximum informací o partnerovi, více alternativ obchodu, pocit výhry pro obě strany Autor čerpá ze své dlouhodobé konzultantské a školitelské praxe, nevěnuje tolik prostoru teorii, ale zaměřil se na praktické řešení daného problému.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Osobní rozvoj a styl |
|---|---|
| Autor: | František Bělohlávek |
| Stav: | Pěkný |
| Vydání: | 1 |
| Místo vydání: | Praha |
| Nakladatel: | Computer Press |
| Rok vydání: | 2003 |
| Počet stran: | 90 |
| Edice, série: | Rozvoj osobnosti |
| Vazba: | Měkká |
| ISBN: | 80-7226-873-2 |